Osteopatia

Osteopatia, kivuton hoitomuoto, apua kehon särkyihin, migreeniin, astmaan, väsymykseen, rytmihäiriöihin

Osteopatia on käsillä tehtävä hoitomenetelmä, jolla hoidamme pehmein ja rytmisin liikkein kaikkia kehon rakenteita: lihaksia, luita, niveliä, nivelsiteitä, jänteitä, sidekudoksia, kalvoja, sisäelimiä ja rauhasia.

Nämä kaikki kehon rakenteet muodostavat toiminnallisen kokonaisuuden ja muutokset rakenteiden toiminnassa häiritsevät hermoviestintää, verenkiertoa, immuunipuolustusta ja aineenvaihduntaa aiheuttaen jännityksiä sekä erilaisille sairauksille, kivuille ja vaivoille altistumista.

Huomioimme hoidossa Sinut tarkasti haastattelemalla ja hoitamalla kokonaisuuttasi. Tämä tarkoittaa sitä, että terveyteesi vaikuttaa edellä mainitut kehosi rakenteet ja niiden toiminta,
mutta myös koko elämäntilanteesi kiireineen, stresseineen, ruokavalioineen ja sosiaalisine suhteineen
sekä työssä että vapaa-ajalla.

Siirry ajanvaraukseen

Osteopatia-hoitokerta kestää noin 40-60min. Osteopatian ajallinen kesto riippuu kustakin asiakkaasta ja asiakkaan kehon sen hetkisestä tilanteesta. Hoidon aikana saat puhua tai olla hiljaa omissa ajatuksissasi. Jos haluat, autamme Sinua ymmärtämään lapsihoito_6395_400px
kokonaisuuttasi ja kehon vaivojen yhteyksiä elämääsi tai voit vain kuunnella hoitoa ja
todeta sen kokonaisvaltaiset vaikutukset.

Voit varata ajan osteopatiaan jos kärsit mistä tahansa kehon kivuista tai säryistä, välilevyvaivoista, hermopinteistä, erilaisista päänsäryistä, migreeneistä, ryhtihäiriöistä, toispuoleisuuden tunteesta, lihasepätasapainosta, astmasta, poskiontelo- tai korvatulehduksista, stressistä, väsymyksestä tai raskausajan vaivoista. Osteopatiaan voit tulla myös leikkauksien jälkeen tai optimoimaan kehosi palautuminen raskauden ja synnytyksen jälkeen.

Hoidamme myös kaikenikäisiä lapsia.

Osteopatialla hoidetaan ja ylläpidetään terveyttä -Sinulla ei siis tarvitse olla mitään erityistä vaivaa hoitoaikaa varatessasi.

Osteopatialla Sinua hoitavat
Erja Laapas
(osteopaatti D.O. ja fysioterapeutti AMK) ja Tiina Laapas (osteopaatti D.O. ja koulutettu hieroja).
Osteopatiaa oppilastyönä tekee Marko Innanen (koulutettu hieroja ja osteopatian opiskelija).

Osteopaatti on terveydenhuollon laillistettu ammattihenkilö. Osteopaatin ammattinimikettä saa käyttää ja ammattia harjoittaa vain tutkinnon suorittanut osteopaatti.

Varaa aikasi tästä!

Voit myös varata ajan numerosta 044 313 2066