Osteopatia

Osteopatialla Sinua hoitavat Tiina Laapas (osteopaatti D.O. ja koulutettu hieroja),  Marko Innanen (osteopaatti D.O. ja koulutettu hieroja) ja Erja Laapas (osteopaatti D.O. ja fysioterapeutti AMK).

Osteopatia on käsillä tehtävä hoitomenetelmä, jolla hoidamme pehmein ja rytmisin liikkein kaikkia kehon rakenteita: lihaksia, luita, niveliä, nivelsiteitä, jänteitä, sidekudoksia, kalvoja, sisäelimiä ja rauhasia.

Nämä kaikki kehon rakenteet muodostavat toiminnallisen kokonaisuuden ja muutokset rakenteiden toiminnassa häiritsevät hermoviestintää, verenkiertoa, immuunipuolustusta ja aineenvaihduntaa aiheuttaen jännityksiä sekä erilaisille sairauksille, kivuille ja vaivoille altistumista.

Huomioimme hoidossa Sinut tarkasti haastattelemalla ja hoitamalla kokonaisuuttasi. Tämä tarkoittaa sitä, että terveyteesi vaikuttaa edellä mainitut kehosi rakenteet ja niiden toiminta, mutta myös koko elämäntilanteesi kiireineen, stresseineen, ruokavalioineen ja sosiaalisine suhteineen sekä työssä että vapaa-ajalla.

Siirry ajanvaraukseen

Osteopatia-hoitokerta kestää noin 40-60min. Osteopatian ajallinen kesto riippuu kustakin asiakkaasta ja asiakkaan kehon sen hetkisestä tilanteesta. Hoidon aikana saat puhua tai olla hiljaa omissa ajatuksissasi. Jos haluat, autamme Sinua ymmärtämään kokonaisuuttasi ja kehon vaivojen yhteyksiä elämääsi tai voit vain kuunnella hoitoa ja todeta sen kokonaisvaltaiset vaikutukset.

lapsihoito_6395_400px

Voit varata ajan osteopatiaan jos kärsit mistä tahansa kehon kivuista tai säryistä, välilevyvaivoista, hermopinteistä, erilaisista päänsäryistä, migreeneistä, ryhtihäiriöistä, toispuoleisuuden tunteesta, lihasepätasapainosta, astmasta, poskiontelo- tai korvatulehduksista, stressistä, väsymyksestä tai raskausajan vaivoista. Osteopatiaan voit tulla myös leikkauksien jälkeen tai optimoimaan kehosi palautuminen raskauden ja synnytyksen jälkeen.

Tiina ja Erja hoitavat myös kaikenikäisiä lapsia ja odottavia äitejä.

Osteopatialla hoidetaan ja ylläpidetään terveyttä -Sinulla ei siis tarvitse olla mitään erityistä vaivaa hoitoaikaa varatessasi.

Osteopaatti on Valviran nimikesuoOsteopatia, kivuton hoitomuoto, apua kehon särkyihin, migreeniin, astmaan, väsymykseen, rytmihäiriöihinjattu ammattihenkilö. Osteopaatin ammattinimikettä saa käyttää tutkinnon suorittanut osteopaatti. Valviran Julkiterhikki

Varaa aikasi tästä!

Voit myös varata ajan numerosta 044 313 2066