Voice Massage

Voice Massagessa hoidetaan klassisen hieronnan ottein hengitykseen, äänentuottoon ja purentaan osallistuvia lihasryhmiä. Voice Massagella Sinua hoitaa Laura Mäkinen, Voice Massage -koulutuksen käynyt koulutettu hieroja. Hoidolla käsitellään erittäin tarkasti ja huolellisesti pään, kaulan, kallonpohjan, kaularangan ja koko niskahartiaseudun alue -voit siis varata ajan hoitoon jos kärsit vaikkapa päänsäryistä tai niskahartiaseudun lihaskireyksistä. Ilman purenta- tai ääniongelmiakin olet tervetullut Voice Massageen.

Hoitokerta kestää 75min.

Voice Massage on siilinjärveläisen Leena Koskisen 1980–luvulta alkaen kehittämä hierontahoito, joka pohjautuu klassiseen hierontaan. Voice Massage -hoidolla luodaan hyvät edellytykset muun muassa vapaalle hengitykselle, puheelle ja laulamiselle.

Kasvojen ja purennan alueen lihasten käsittelyllä pyritään vapauttamaan erilaisista purentahäiriöistä, esimerkiksi yöllisestä hampaiden narskuttelusta, aiheutuneita lihaskireyksiä ja lievittämään niistä johtuvia moninaisia kiputiloja. Kaularangan ja kaulan lihasten syvällinen käsittely kuuluu oleellisena osana Voice Massage -hoitoon. Äänentuottoon osallistuvien lihasryhmien huolellisella käsittelyllä voidaan ehkäistä muun muassa äänihäiriöiden syntyä.

Suosittelemme Voice Massagea niskahartiaseudun ongelmien lisäksi erityisesti paljon työssään puhuville ja laulun ammattilaisille sekä puhallinsoittajille, tukemaan puhe- ja ääniterapiaa sekä laulunopiskelua, laukaisemaan purentalihasten jännitys- ja kiputiloja, refluksitaudin lisähoitona rentouttamaan kurkunpään lihaksia ja palleaa, erilaisissa keuhkosairauksissa auttamaan hengitystä sekä moninaisissa neurologisissa sairauksissa helpottamaan nielemistä, puhumista ja hengitystä.

Siirry ajanvaraukseen

Voit myös varata ajan numerosta 044 313 2066